En tecknad direktörsfru

Någon dag för en vecka sen eller två var jag inne och klickade runt lite på tradera. Hittade en del fina skinnjackor som jag drömde mig bort i.. La även ett bud på en av jackorna "jag kommer ju aldrig vinna detta ändå" så med den tanken låter det ju rätt korkat att ändå lägga ett bud, speciellt eftersom jag egentligen inte ville vinna. Hursom! Dagen efter fick jag självklart ett mail där det stod att jag vunnit auktionen med skinnjackan. Tur för mig var väl att jag i alla fall var smart nog att buda på en snygg jacka. Så jag fick betala jackan, trots att jag egentligen inte hade råd, och idag kom den hem till mig. Och vet ni vad? Jag ångrar mig inte! Den var snnygg och passade och jag kommer aldrig mer använda min gamla mycket fula skinnjacka (som inte ens är skin), det vill jag lova! Och i vår kommer jag vara ännu gladare, för då har jag ju redan köppt mig en jacka och slipper lägga pengar på det då. För jag har jur faktiskt vart ute efter en så det var väl ödet (eller bara min korkade hjärna som för en gångs skull fick en bra konsekvens)
Så om jag plötsligt blir sjuk under jul så vet ni varför,-för lite kläder

Siffrorna på mitt konto visar lägre, men äh! Se det som en julklapp till dig själv Katri!

Nu var det om morgonens jordskalv i tvn, och det var en liten dam där, eller dam är nog en taskig bemärkelse kanske, hur som helst, en kvinna, som verkligen såg ut som Carl Bertil Johnsons mamma, dessutom pratade hon lika dant.

Ja men ni vet, Carl Bertil Johnsson? Som går varje jul? Vet ni inte så se det i år. Brukar vara runt 10 på kvällen tror jag. Är väl inte överdrivet kul, men uppväxt i en vänsterlutande familj som jag är så är det ju ett måste.

Hoppas inte damen/kvinnan tar illa upp av att jag liknade henne med en tecknad direktörsfru.

Här!
Ni kan få en bra låt om ni vill också
Mando Diao - The band


Kommentarer
Postat av: tres

haha neee, okejdå xD garvade lite där fag-tiskt! IGEN.



OJ, grattis till ditt-korkade-huvud, som till och med var på plats när det väl gällde :D

så, nu får vi inte se katri på ett tag då! krya på dig i förskott.

2008-12-16 @ 22:25:36
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

mando så jävla bra!

2008-12-17 @ 20:35:32
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0