julmust!

Jag skippade som väntat utgången. Hos Fia var det väl i alla fall lite trevligt. Istället för att ta mig till Malin när de andra tog sig in till stan så tog jag mig hem, hon var inte hemma än och jag orkade inte springa runt i rannebergen utan mål i flera minuter! Så ja, här sitter jag. Rätt skönt dock. Hade i och för sig varit trevligt om Malin ville komma hit ändå som jag skrev till henne nyss, men om jag känner henne rätt så blir det nog inte så. Istället ska jag nog ta mig en julmust och bara ta det lugnt. Är för en gångs skull, denna veckan, trött vid den här tiden! Helt bakvänt med tanke på att det är helg, men men! Ett avsnitt grey's kan det nog bli också. Ensam trevlig mysig fredagskväll med mig själv. Skål! (med julmust!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0