Jag är där när det smäller i washington

NU har jag skrivit min engelska uppgift som jag haft hur lång tid som helst på mig att göra och det tog inte ens en timme, ibland undrar jag varför jag är så kass på att få saker gjorda.

Glömt nämna att jag nu fått min glasögon, efter att haft dem på ett tag inser jag hur kasst jag ser. Det är ju inte så att jag inte ser, jag klarar mig utan dem och ser allt, men det är så mycket skönare att slippa att omedvetet anstränga ögonen och i och med det hela huvudet. Speciellt nu när jag är trött och ändå måste sitta vid datorn med plugget. Snart ska jag dock ge upp det.

Nedan har ni bild på det snygga pepparkakshuset jag och malin gjorde i förmiddags. Tomten på taket ser dock lite skum ut men han sitter där och vaktar, och agerar skorsten :)
Grymt mycket snyggare än förra året blev det! Så om några år är vi profs, haha.




Bjuder även på en fin bild på min normala vän Malin. Får se om hon skjuter mig för detta. I så fall så få rjag tacka för min tid på denna jord! :)

Tänkte även slänga upp en bild på mig i mina glasögon men jag har inga redigeringsprogram kvar på datorn för tillfället, och det är alldeles för mycket ful bakgrund på bilderna, så ni får allt vänta ett tag.

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0