ja, suck.

och så har farsgubben kommit i media ännu en gång.
Bara för det gick det inte att länka. Men om man orkar så är det på "sena västnytt" 22.15 denna kväll och i minut 7.27
och jag måste faktiskt säga att jag håller med i det han säger. Och vilken ljus framtid det lär bli när man skär ner på de (eller oss snarare) som är framtiden. Jo tjena!

Självklart fastnade jag i den oändliga filmen Titanic, bara för att jag inte redan kunde den utan till. Nu lär jag verkligen sova!
Godnatt.

Nu äntligen börjar Celine Dions instrument att sjunga, vilket innebär att filmen är slut. Senaste halvtimmen har gått ut på att Jack och Rose ligger i vattnet och väntar på att dö i princip.

En kvinnas hjärta är en djup ocean av hemligheter Är en av de sista repliker i filmen, låter rätt klokt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0