fotoredovisning

Fotouppdraget redovisat!
Jag är egentligen bara nöjd med den första men kan bjuda på de andra ändå!
3 bilder var uppgiften, ett råvarustilleben, en bild på antingen en varmrätt efterrätt eller en förrätt, och en bild på mat ur ett annorlunda perspektiv.


Ett råvarustilleben


En efterrätt


Ur ett annorlunda perspektiv
Jag tror bilden behöver en förklaring men jag orkar inte ge en. Tanken är i alla fall i korta drag att vända på (bokstavligt talat) den klassiska bilden av bilden på en maträtt.

För en gångs skull såg mittenbilden bättre ut när jag visade den på storbild än vad den gör i min dator, det är inte positivt någon stans då skolans projektorer i vanliga fall förstör färgerna i bilderna totalt.

Bilderna bör dock ses i större format än detta.
Hej!

Kommentarer
Postat av: 3s

du skulle passa i lite rölätt hår! röd-lätt alså lite rödbrunt då. man ser det på din bild du innehavar på din header! Ja, det var allt! kramhej

2008-12-18 @ 17:52:51
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag blir så stoooooooolt över dig katri!grrr

2008-12-19 @ 16:43:10
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0