vi är människor, och det är märkligt..

.. och kanske svårt och omöjligt ibland

Idag hela dagen har jag varit på hur bra humör som helst, förstår inte riktigt varför ens. Vaknade och klädde mig, bra musik i högtalarna och ja, bara glädje! Tog mig ut, in till stan, mötte mor och far och fixade födelsedagspresenter till småtjejerna och sedan åkte vi till Liseberg och träffade delar av släkten. Riktigt trevligt faktiskt, inte alltid jag tycker det. Kim var även där, i sina nya bågar, han ser så vuxen ut nu, min bror, så jag känner knappt igen honom, haha. Efter det var det mat och trevligt som gällde och nu, senare än jag trode är jag hemma så det blir nog bara till att fortsätta vara hemma resterande av denna kväll. Det bra humöret är kvar, känner mig dock lite seg efter dagens kyla.

Är lite sugen på att köpa julklappar nu, detta år känns det för en gångs skull som att jag har lite idéer, alltid roligare då. Vad jag däremot behöver i morgon och kommande vecka är att dyka djupt ner i ett mood som endast innebär plugg plugg plugg. Jag har skjutit på det så länge nu, och ja. Det är inte mycket mer än en vecka kvar av det mesta så, vad annat än skylla sig själv? Ska bara hitta det där jävla 'moodet' som faktiskt är rätt skönt att dyka in i, när man väl kommer dit. Ännu skönare är när allt är klart!

Nu vill jag som vanligt mest krypa ner och se en jättebra film.
- Kommer dock inte på någon.

Lite meningslösa bilder från dagen.
Vissa är väldigt skumt beskurna men jag orkar inte riktigt just nu:)


1. Slänggungan in action. Jag åkte, och tyckte nästan det var läskigt, mes har jag tydligen gått och blivit!



2. Isabella & Felicia

3. Felicia



4. MIg själv för en gångs skull, i ett inte jättesnällt perspektiv
5. Med fokusen på ölen, min stenseriösa bror och faster


6. Min kära moder som låtsas att hon inte märkt att kameran är framme och Mojje i bakgrunden som definitivt har märkt det och reagerar på blixten
7. Favoritgrodperspektivet -  Som dock inte förgyllde denna bild ett dugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0