för en lång lång tid

a jösses, jag är så trött och har så ont i huvudet att jag inte vet vart jag ska ta vägen ritkgit.

Igår åkte jag skridskor i alla fall, hade jag inte gjort på många herrans år förän igår. Men det gick rätt bra, kul var det också, åkte runt med Patricia och Kim. Måste bara tala om att min bror var så väldigt duktig. Jag steg upp på isen, på rangliga ben och vågade inte riktigt åka, så jag ropade Kim till mig så att jag hade något att hålla i, han kom i lite fart och skulle visa sig duktig och göra en snygg inbromsning, och nog var den snygg alltid, han landade på ryggen och gled några meter framåt, det tyckte jag var himla kul! Haha, efter dte var det middag hemma, både Kim och Linus orkade pallra sig hem till oss så det var trevligt. Sen tog jag mig hem till Irma där jag även fann Lydia, vi satt och tjatade som vanligt och såg en Beckfilm jag inte förstod någonting av. De skjöt lite folk och sen var den slut i princip. Inte fick jag sova heller, men det var trevligt det med. Runt halv 5, 5 kanske vi somnade. Sen var det upp och hoppa och in till stan, gick en stunde med flickorna två sedan åkte jag och träffade Moster osv en sista gång innan de åkte hem. Efter det var det tomtecup som gällde, Irma spelade och de var duktiga, nerverna satt som utanpå haha. Så ja, en intensiv dag har det varit men jag har träffat de flesta för en gångs skull i alla fall. I morgon är det nyår, kvällen börjar med middag hos Natalie, sen får vi se vad som sker.

Lite för mycket text och lite för lite intresse kanske. Nu ska jag sova! För jag har tydligen bestämt att jag ska in till stan ännu en gång i morgon bitti. Varför? Jag vet inte, jag är snäll!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: lydia

jag är intresserad! och hoppas du finner allt imån i stan :D

2008-12-30 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0