Finally- med sjutusen utropstecken ungefär.

Hej!

Nu är det jullov för min del gott folk! Underbart. Kom precis hem från skola där vi hade lite avslutning (lek och pepparkakor i klassrummet) och en runda på stan med Camilla och Malin. En del julklappar har jag nu fått köppt, äntligen. Allt känns pretty great just nu. Ännu bättre känns det nog när jag städat och fått lite stämning, för här, i mitt rum framförallt, ser det ut som ett bombnedslag gånger 2! Efter de senaste förj'ävliga veckor fyllda av stress, är ju inte så kponstigt att jag inte orkar hålla ordning? Tycker inte jag i alla fall. Men nuuuuuuu.

Sova som jag vill, inte plugga, umgås, äta gott, umgås ännu mer, slå in klappar, träna osv....... Det är baara positivt nu!

Jag har förövrigt fått en praktikplats nu tydligen, min lärare hade något som han tyckte passade för mig och Ksanet, jag vet inte så mycket om det än men det innebär i princip att jag ska fota en musiktävling för 13 till 19åringar. Ja det blir nog bra, fast hade inte vart fel att vara i skolan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0