dålig start, bättre avslut? 5 December

En dag som inte började alltför bra, lite lektion och sedan simmade jag med Malin. Även sol, bubbelpool och bastu, mycket trevligt. Det är något jag inte hade tackat nej till att ha hemma. Ikväll blir det att ta sig till Fia som fyllde sina 18 igår! Efter det är det utgång som är planen, för min del tillåter dock inte ekonomin detta så jag får hitta på något annat. Som till exempel att tralla över till Malin? :)

Bröderna Lejonhjärta seglar förbi på tvrutan, nu är det nästan slutscenen då Jonathan strax ska lyckas ta hornet och blåsa katla mot Tengil. Det ni. Haha. Får väl strax börja klä mig eftersom vi ska vara hos Fia redan klockan 6. NU blåste han i hornet och strax brinner Tengil upp i flykten. Han borde ha ett husdjur som är fäst vid honom och inte vid ett horn som gör ljud. Tänk på det!

Ikväll kommer även mina favoritjejer till Sverige, vilket betyder att jag ska till Liseberg i morgon så att jag kan få träffa dem. Det var nämligen så att Isabella önskade sig i 11års present en hel dag på Liseberg, och deras mamma ville ha svensk julmat, så ja. Hit anländer dem till min lycka! :)


Favoriterna Isabella och Felicia på bild x2! Tagna för drygt ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0