Build a bridge! 3 December.

Malin har varit här och häslat på idag, ett fint pepparkakshus fick vi till! Även några pepparkakor. Sedan gick hon och jag var hungrig som bara den, fick dock inte till någon mat. Senare ringde far (eller mor, minns inte?) och sa att de var på väg hem, då kände jag att jag kanske skulle slänga ihop lite mat till oss alla tre. Sagt och gjort! Och inget anade dem när de sedan ringde ännu en gång och sa åt mig att sätta på vatten till pasta (vattnet kokade redan och såsen var så gott som klar), istället för att avslöja mig frågade jag vilken pasta de tänkte göra, så att jag kunde slänga i pastan de ville ha i vattnet. Nu kokar pastan på sina sista minutrar så nu ska jag gå och ta hand om den och sedan äta.

Bilder på det underbart snygga pepparkakshuset kommer innan dagen är slut!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0