8 December

Till brasilien hade jag inte tackat nej att åka tillbaka till, nej. Det är något jag ska göra igen. På tal om ingenting sådär.

En annan sak på tal om ingenting är att jag igår såg en film, en av alla Wallanderfilmerna, som ju ändå är hyfsat ny, och som nästan alltid i svenska filmer känner man igen varenda skådis. Idag såg jag en till film, eller en bit av en film i alla fall, gjord 1996 har jag för mig, och vet ni vad? Nästan exakt samma skådespelare som i filmen från igår. Visst är det kul med svensk film! på 12år verkar inte mycket ha hänt inom skådespeleriet i detta land.

Slog mig ner i soffan bredvid pappa när jag kom hem från träningen förut, han kikade på nån svensk serie. Minst två av de från föregående filmer var med där, och de andra har man ju sett i sjutusen andra filmer. Ja, kul kul :) Eller inte. Jag vet inte riktigt.

Men Brasilien som sagt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig! brasilien skulle inte sitta fel nu asså!

2008-12-08 @ 23:38:03
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0