31

Idag när klockan är nästan 14.30 har jag hunnit med följande:

  • Vaknat
  • Somnat om
  • Vaknat på nytt
  • Haft seriösa funderingar på att skita i skolan, igen
  • Ångrat mig
  • Ätit en macka till frukost
  • Ångrat mig igen
  • Tillslut pallrat mig iväg till bussen, i tid!
  • Missat bussen
  • Missat spårvagnen
  • Hunnit med bussen
  • Haft mattelektion
  • Gått och tränat
  • Ätit och samtidigt träffat bror i två sekunder (vilket skvallrar om vart jag åt)
  • Gjort matteprov (som jag tror gick bra! hoppas jag)
  • Suttit och gjort ingenting och kollat på Rickard och Therese som lekte med kameran
  • Knäppt av några bilder själv
  • Och nu sitter jag här och väntar på engelskalektion.

Ehm ja, i korta drag. Eller nåt.


En halvt (eller inte alls) seriöst redigerad bild på Therese och Rickard som Charlie's änglar.





Kommentarer
Postat av: gres

haha, vad fint du har gjort katri:)

2008-12-11 @ 14:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0