2008 mot sitt slut!

Får väl också skrivet Gott nytt år inlägg, med en otippad rubrik.

Har idag följt med skogsföräldrarna mina på deras tradition att gå ut och laga mat i skogen. Detta år var vi dock inte lika många som vanligt, det var bara jag mamma pappa och linus, men det var trevligt ändå, och gott! Nu sitter jag och väntar på att nagellacket ska torka, sen ska jag bärja torka håret och klä mig, är lite i stress känner jag. Har inte ens testat vad jag ska ha på mig så jag håller tummarna för att det blir bra ändå!

Gott nytt år på er folk!

Detta år har för övrigt vart ett av det värsta någonsin, och bästa. Så ja, lite blanade känslor, det har hänt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0