17 December ONSDAG!

Oj vad jag är duktig. Eftersom pappa försov sig i morse gjorde jag det med. (Om ingen väcker mig är det svårt, är ju så kass på att vakna!) Med ungefär en timme, kom dock bara en kvart sent till fotolektionen som som vanligt var helt meningslös. Fått skjuta upp naturprovet, så nu har jag plötsligt inte alls lika mycket att göra som jag trode (dock en del ändå). Kommer förmodligen bli ett rent helvete direkt efter jullovet men det får jag ta då. Förhoppningsvis har jag lite mer kraft då, både i och med lovet och att det då endast kommer vara 5 månader kvar. Dessutom är det APU direkt efter lovet vilket innebär paus i alla kurser så att man möjligen kan börja från noll efter det med inga rester. Bortsett från naturen, som dock slutar nästan då så den slipper jag förhoppningsvis resten av terminen. Efter sportlovet hoppas jag endast kunna fokusera på mitt projektarbete och de 4 kurser jag då kommer att läsa.

Allt känns plötsligt lättare igen, trots att det är en bit kvar tills allt känns helt bra. På fredag ska jag försöka få ordning på julklappar och lördag ska vara min första lördag på hur länge som helst, då jag ska slippa ha en enda stressad tanke på plugg! Förhoppningsvis. På söndag ska jag nog till kära farmor och äta lunch :)

På Fredag får vi dessutom lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0