16 December

Jag har två små simmare, de är 7 år båda två, och de påminner helt sjukt mycket om två små ekorar vid namn piff och puff. De pratar fort och obegripligt, retar hunden pluto (tränarna) och bara skrattar. Trots att det kan bli grymt jobbigt ibland då man ska ha tid till alla de andra  så är de ju trots allt otroligt söta!

Igår hade vi lite avslutning på träningen, vilket är min favorit på hela terminen eftersom jag då får kasta klubbor i vattnet! Haha, så snäll är jag. Vi kör lite tävlingar, sen får de dyka ner och hämta sina priser på botten :) Jag och Helena fick även lite avslutningspresenter i form av blommor och choklad, mycket snällt, rörda blev vi allt.

Jag var även själv i vattnet för en gångs skull, det var kul, och uppskattat. Efter det mutade jag min far med klubborna som blev över att komma och hämta mig eftersom jag skulle frysa om huvudet då mitt hår var blött, efter en stund funkade det. Väl hemma var Kim och hälsade på, trevligt trevligt, mat och sedan pepperkakor osv... Sen var det sömn. Och nu, idag sitter jag med svenskarapporten, sen har jag även en plan på att städa om jag hinner eftersom jag har mer att göra inom skolans värld.

Ha en trevlig tisdag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0