13 December, Lucia

07.10

Jag vill mest bara gå tillbaka till sängen och sova ett par timmar till, minst. Men det går icke. Nu är det strax avgång mot allingsås som gäller, vi får se hur detta går. 10 ungar och en trött och orutinerad Katri, heja mig! Luciatåget sjunger på tv, förr brukade jag och mamma gå upp för att se Luciatåget på tv. Eller upp skulle man ändå, men mamma gjorde frukost och så satt vi vid tv:n och åt, mysigt. På senare år har väl detsamma vart målet men det brukar sluta med att jag somnar skönt i soffan ganska fort, om jag ens kommer dit. Sjukt att man blivit så trött!

Önska mig och alla små simmare lycka till idag!
Trevlig Lucia! (om man kan säga så?)

and you, i don't get the complaining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0