12 December

Sådär! Spelat volleboll och så nu. Var faktiskt rätt roligt, och vi gick vidare till b-slutspel och åkte ut nästan lika fort igen, men ja, det var kul! Och vi förlorade bara med en poäng. Har osynliga blåmärken och är röd på hela armarna. Jag är inte så bra på det där med att ta bollen på rätt sätt, men det gick ju i alla fall! Vem som vann det hela har jag ingen aning om, lärarna kanske? Där orkar man ju inte sitta i värmen och bara glo, dessutom verkade Jonas tycka det var okej att vi gick så. Vi var bara 4 i vårt lag, men vi fick spela ändå, och ja det gick ju. Snyggast tröjor och band i huvudet hade vi med, kanske. Lärarnas entré in var lite intressant med. De kom in på led med ljus i händerna och vita rockar på sig, stannade och tiil musiken slet de av  sig sina vita rockar och sedan höll de upp vandringspokalen som de vann förra året.

Trevlig förmiddag, nu ska jag äta till att börja med.


Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

Katri, inte visste jag att du blogga. Roligt, ska kolla in sidan mer! :) jao, jag ska lätt ha synfel! huvudvärken får man leva med. Ska man vara fin...



Katri, du vet ju hur man fixar bloggar och sånt! Kan du inte hjälpa mig? :D

2008-12-12 @ 17:24:08
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0