1 December

I morse var det fullkomligt ommöjligt att komma upp ur sängen, detta ledde till att det inte blev någon skola alls idag då jag bara har en och en halv lektion. Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka och träna, vilket jag verkligen vill men kanske är det skolan som behöver tiden just nu.

I vilket fall så är detta en av de bättre låtarna som tar plats på min dator.
Bittersweet Symphony - The verve


Det blir nog föresten till att lägga tiden på skola, kanske hinner träning sen ändå. Men först har jag tänkt se första luckan i julkalendern :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh den låten är bara för underbar! :)

2008-12-01 @ 21:24:34
URL: http://nownaalberes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0