00.35

Blogglat, lite grann ja. Senaste dagarna har jag hunnit med att besöka farmor och äta lunch där, besökt staden med Kim, hälsat på Irma med familj vilket var ett bra tag sen. Inte jättemycket med andra ord. Ikväll har jag haft besök av irma, snack och te typ, senaste har vi försökt rimma på mina julklappar, men hittills bara åstdakommit ett enda, och det är ditt malin! Spännande va? Irma sitter kvar på golvet och målar julkort. Själv sitter jag med tandbortsen i munnen och mår inte alls bra plötsligt. Mina läppar har svulnat upp som bara den, överläppen i alla fall, ingen aning om varför. Magen gör ont, och även halsen, snart börjar nog huvudet med, känner av det lite smått, så det är dax för sömn! Hoppas svulnaden på läppen går ner till i morgon för det är inte skönt! Känns som om hela överläppen sticker ut 5 cm om man ser ansiktet i profil. Så illa är det dock inte, men känslan.

Har ännu en gång hittat en mängd inspirerande bilder i gömmorna här hemma, sånt gör mig alltid glad!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0