26 Augusti, 2008

Jag bara älskar tisdagar, speciellt när det är blött och regnigt. Mitt schema ser ut så att jag har mattelektion halv 9 till kvart över. Sen är min nästa lektion, som råkar vara älsklingsämnet engelska, inte förän kvart över 3! Mina två favoritämnen på en och samma dag. Ironi för övrigt. 6 timmar hål alltså, säkert jättebra senare i terminen när man har miljoner saker att göra, men just idag har jag ingneting att göra, tack och lov dock. Nu har jag i alla fall tagit mig hem efter 45 minuters matte B introduktion med vår nya lärare och nästan bara 2or. Ska få på mig torra varma kläder och lägga mig och läsa en bra bok i några timmar, för att sedan ta mig tillbaka till skolan för 45minuters, säkert lika onödig, engelska introduktion, med endast 2or.
För övrigt gick springturen igår mycket bra. 4,2 km blev det.

Katri

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

oh, jobbigt med det där hålet... tur att du bor nära! duktigt av dig att springa! Själv boxades jag idag för första gången... tungt...

2008-08-26 @ 19:36:32
URL: http://toptopnoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0