23 Augusti, 2008

Idag får Bob Marley vara min kung! Sjukt sjukt sjukt helvetes bra är det! Och jag menar vartenda ord jag säger! Har trots detta inte jättemånga låtar av honom i datorn så det blev till att sitta på youtube att lyssna. Men, sen mina damer och herrar, sen slog det mig att jag har en ganska ny-inköppt vinylspelare, så det vara bara att springa ner de 13 trappstegen i trappan och plocka fram pappas gamla skivor, för att sedan ta de 13 trappstegen upp igen. Nu går skivorna varma vill jag lova!

Jag är på märkligt underbart bra humör. Idag gillar jag! Får se vad kvällen bjuder på, nu ska jag i alla fall klä på mig lite anständiga kläder till Bob Marleys mästerverk!

Måste förövrigt erkänna att jag länge länge velat se honom live. Så om någon skulle fråga mig just i denna stund "Vem skulle du vilja göra odöd?" eller nåt sånt så skulle svaret just nu i denna stund bli Bob Marley :) (Men bara i några sekunder för det finns andra, nära folk man så klart hellre velat träffa nu.) Hur som helst, poängen är, det är sjukt synd att han inte längre lever och därför är också chansen att se honom live, NOLL! Tyvärr.

Katri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0