21 Augusti, 2008

Rum färdigmålat trots att det tog ett antal timmar längre tid 'än vad jag tänkt mig. När far min kommer hem ska jag påbörja övertalning "kör mig till ikea, snälla!" Får se om det är min dag eller inte idag. Hade vart grymt skönt att kunna ställa i ordning rummet helt klart idag så att jag kan slappna av sen, för det går inte när det ser ut som att bomben har slagit ner vart man än vänder blicken. Nu är det bara en ynka helg mellan idag och skolstarten, suck. Lite intressant lär det väl bli att se vad skolan blivit under lovet. (Jag hoppas innerligt att de denna sommar har hunnit bli klara! Förra året var det trappan som inte var klar, den tog cirkus ett halvår att få klart och när det väl var klart så började de att bygga på övervåningen, under nationella prov och allt vad det är i slutet av vårterminen. Så vi får hoppas, men troligt?) Även att träffa nya lärarna kan vara trevligt, och självklart klassen, men efter en vecka har man gjort allt det, och då börjas det......
Nu ska jag måla mina naglar och vara allmänt glad!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0