17 Augusti, 2008

Skriver inte här så mycket, men 18år har jag hunnit bli i dagarna. Den dagen firades inte mycket mer än frukost på sängen, presenter och middag på Gyllene Prag med familjen och mormor. Tråkigt enligt vissa, underbart enligt mig. Var helt slut så hade inte orkat gå ut ändå. Igår var det middag med tjejkompisarna, min och Nattas, den var väl rätt lyckad tycker jag. Vissa drack lite mer än andra och lite mer än vanligt, nämner inga namn men vi har bild och filmbevis, detta gjorde kvällen och även dagen efter. - Vi älskar dig ändå! :)
Natta åkte till Tyskland i natt och lämnade mig med all disk och städning så jag har spenderat morgonen och förmiddagen med att diska och städa, fick lite hjälp av min snälla Malin också! Nu var det ju inte så att Natta lämnade mig bara så där, utan allt var redan bestämt, så att det inte blir några missförstånd. Nu sitter jag här med mitt pulver-is-kaffe som nattas mamma köppte i Tyskland. Förmodligen är det inget kaffe alls i glaset utan mest socker och annat konstigt, men gott är det! OS är på i bakgrunden, nu har ju friidrotten börjat, det som är mest värt att kolla på under de olympiska spelen. Stefan Holm tog sig precis över 2,29 och de säger att det börjar lukta final, intressting intressting. Ska få ordning på mitt rum som på två dagar, på något sätt, lyckas se värre ut än vad resten av huset gör efter en fest all night long. Sen ska jag kasta i mig de goda resterna från igår! Idag är en dag av endast städ och slapp, det är skönt, och det behövs. För snart börjar efterlängtade skolan igen, som jag förmodligen inte kommer känna igen då den är utbyggd och ombyggd, full av flera nya lärare, och antalet elever kommer vara det dubbla från förra året, INTE kul. Vi började på en liten skola, nu är skolan inte liten. Bara ett år kvar dock, skål på det.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0