00.30

Malin var nyss här och hälsade på i mitt nya finfina rum. Film och godis var det som gällde, man får ju ta vara på slappheten nu såhär innan skolan börjar. I morgon är det tydligen dax för träningar igen, men jag känner att jag nog får lägga av med det på lördagar, bortsett från när det riktigt krisar och de behöver min hjälp. Läger är så klart också ett undantag! Har ju slutit en pakt med Pernilla om att vi ska träna gärnet och tävla i början av nästa år! På den lilla tävlingen i töreboda, helt perfekt för oss avdankade simmare. Men i morgon får jag allt pallra mig dit och se vad som är nytt inför hösten osv,. Även träffa folket så klart!

Ska snart gå och lägga mig och sova i mitt "nya" rum som jag verkligen är helnöjd med, för tillfället! Sånt brukar ändra sig i min hjärna efter ett tag. Men nu är jag nöjd och glad! Hoppas även att dispyten med min vän innan inte var alltför allvarlig? Det vill jag inte.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0