7 April, 2008

Sådär! Hållt talet, och det gick faktiskt förvånansvärt bra. Bara vänta på betyget nu och hoppas på ett anständigt sådant. Däremot finns det alltid som vanligt minst en person som gör att ens eget tal känns som ingenting i jämförelse, men så är det väl antar jag, tills man orkar lägga ner den nödvändiga tiden på det i alla fall.

Ännu en gång håltimme när de andra har engelska. Synd att jag inte har en enda film eller serieavsnitt att kika på nu när jag faktiskt inte har mycket skolarbeten alls att göra. Har dock lite planerande inför simträningen och tävlingen som jag kan passa på att ordna lite med.

Knarkar Bad Cash Quartet för tillfället!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0