6 April, 2008

Gårdagens kväll/natt var inte skön, feber och huvudvärk. Längesen jag hade feber faktiskt, inte skönt. I morse när jag gick upp ur sängen och ner till köket för att äta frukost var det som att mina föräldrar ramlat ner från en annan planet. Visst för att de kan vara knäpp, framförallt pappa, men det var extremt. Och den lilla febern som satt kvar gjorde att jag kände mig varm&kall, instängd och allmänt irriterad.

Nu försöker jag skriva mitt tal som jag ska hålla i morgon, nationellt prov i svenska, känns bra. Speciellt med tanke på att jag kommit så långt med det. Eller inte.
Har ingen ork, eller ens några ord att skriva här så..

För övrigt gillar vi denna låten idag :)
Vapnet - Tar tillbaka det http://youtube.com/watch?v=Bh4b144H3sI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0