30 April, 2008

Sista kvällen i April är här, också kallad valborg eller en anledning till att supa sig redlöst full. För min del blir det middag hos Johanna med tjejerna, mycket trevligt. Ingen aning om vart eller vad det hela slutar som men, det blir säkert kul. Håret på huvudet mitt har lyckats överträffa sig själv, så mycket att jag inte ens kunde välja frisyr?! Men nu är jag klar och håret lär väl sluta som en ful traslig boll ändå, dax att klippa av det tror jag. Träden börjar bli gröna på riktigt och värmen i går kväll när jag cyklade för att hämta Irma var chokerande. Klockan var runt 22:30 och det var över 15 grader, helt sjukt underbart!!!!!!! Nu sitter jag och sjunger till Håkans äldsta energikickar till låtar, de spralligaste, bästa, och framförallt de som har flest minnen i sig.
Jag är på topp!

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0