25 April, 2008

Idag helt enkelt älskar vi västtrafik och göteborgs spårvägar! Eller inte.
Okej för att olyckor sker och elledningar går sönder, det är sånt som händer, det fattar vem som helst. Men det är inte okej att man ersätter 3 spårvagnar var tionde minut med 4 bussar i timmen, som dessutom är minst två gånger mindre än spårvagnarna!! Helt sinnesjukt. Idag tog det mig över två timmar att komma hem, kul.

Nu har jag i alla fall tillslut kommit hem, och nu ligger jag i den sista kvällsolen på min altan och dör en stund. Mycket skönt. Såg en spindel nyss, men jag dödade den aldrig, så om det är regn i morgon (vilket jag hört att det ska bli) så är det inte mitt fel!

Det känns som ett festivalår i år. Bra artister till alla festivaler! Och jag ska bara på en, möjligen två. Vet inte vad jag har emot hultsfred, känns så stort och omöjligt, men artisterna dit i år, hade jag inte tackat nej till.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0