21:56

Jag känner mig så sjukt jävla borta nu för tiden. Känner mig inte hemma någonstans, känner inte att jag passar in någon stans, varför man nu ska göra det?

Träningen var kaos, ingen fokus alls bara massa lek, det är ganska kul att bara leka med dem, men får dåligt samvete eftersom de är där för att lära sig och dessutom ska tävla om två veckor och inte alls är i form för det, men men. Mot slutet lyckades jag också trilla i. Massa fel angående tävlingen och allt kring den har jag också lyckats göra, jag tänker inte klart längre.

Dagen började med snö, till min faktiska förvåning, i mitten var det så sjukt varmt att jag bara ville klä av mig, och hem från träningen höll jag på att frysa ihjäl. Visst är det underbart med svenskt väder?

Herregud, låt mig bara slippa en stund. Jag förstår ingenting. Jo, jag förstår i skolan för en gångs skull, men resten, livet då? Jag hänger inte riktigt med. Känns som om jag går baklänges i utvecklingen men tillslut kommer att stanna på 17 omogna jävla år.
Jesus. Nu ska jag nog sova. Kanske. Om jag inte ska förstöra tankarna om vettigt mycket sömn genom att stanna uppe och se på NavyCIS?

För övrigt har min pappa köppt en ipood till mamma. Jag då?

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0