18 April, 2008

Jag är på så väldigt bra och underbart humör, och sjukt taggad inför lollos 18årsfest i morgon! Bara så att ni alla vet det. Våren känns komma med stormsteg, och så fort biljetterna till SIESTA är bokade så kommer det kännas ännu bättre. För att inte tala om att sommarlovet närmar sig, och så även frankrike resan med malin, inte helt fel! Det känns som att det kommer bli en bra sommar i år, jag hoppas det i alla fall. Från sommarlovets start fram till att jag kommer hem från Frankrike är jag ganska uppbokad, men endast med bra och roliga saker, så det känns bra. Efter det är det över halva lovet kvar. Långt sommarlov i år! Fan om värmen sviker oss i år med. Då samlar jag burkar och flyger nån annanstans! För nåt jobb har jag inte lyckats skaffa mig, usch kass man är. Men våren är inte helt fel den heller, och snart blir den nog lite varmare också. Knoppar på träden och sol på himlen. Bra bra bra med andra ord. Idag gillar vi livet i massor!!!

Vapnet kan vi passa på att knarka idag också, ja!

/KATRI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0