15 April, 2008

Rörig kväll, mycket rörig och snurrig. Massa pappersarbete som har med träningarna att göra, när dessutom datorn inte vill sammarbeta blir det inte bättre. Stress från skolan gör inte det hela bättre, blev plötsligt en hel massa saker att göra. Hade planer på att göra dem i morgon på min älskade håltimma på sex timmar, men vi har inga lektioner pga treornas projektaarbete, vilket är skönt och ger mig ännu mer tid men, desto mer tid desto mer sömn. I vilket fall åker jag och Malin in och kollar på några redovisningar, och sen ska jag ta mina bilder till fotouppdraget. Efter att bilderna är tagna så kommer dett förmodligen kännas mycket bättre, om jag inte misslyckas totalt. Men det ska nog bli bra. Blir väl direkt hem och plugga efter jag fotat, är väl det ända vettiga med tanke på att jag har en icke påbörjad religionsuppgift som ska vara klar i morgon.
I går kväll sov jag vid den här tiden, underbart. Inte nu.

För övrigt var det återträff med de från sommarjobbet idag, vi var inte så många men det var ganska trevligt. Träffa dem och ledarna igen, hade inte tackat nej till det jobbet i sommar igen. Kanske en kortare period och högre lön dock. I år kommer projketet (som vårat sommarjobb var) dessutom bli bättre, och vi från förra året kommer att hjälpa till lite med det.

Sömn nu antar jag.
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0