14 April, 2008

Haha jo, livet är ganska intressant ändå.
Idag är en konstig dag, eller snarare jag är konstig idag. Väl i skolan var det ju helt okej, de 50 minutrarna jag var där, stan efteråt var väl inte speciellt händelserik men alldeles bra ändå. Träningen var stökig, första gruppen iaf, vad är felet på tjejer i 9års åldern? Var jag också så jobbig? -Förmodligen värre, men det hör inte hit. När man inte kan hantera ett barn som börjar blöda näsblod känns det kanske som att det är riktigt dax för en utbildning i lättare skador och första hjälpen. Får höra av mig till de som bestämmer, för så kan man inte ha det. Inte om man är tränare och har ensamt ansvar för över 10 ungar i vatten. Nej nej nej, det går inte för sig. Hemvägen var skön, lite förvirande med människor som man kanske kanske känner igen, och kanske kanske borde hälsa på. Men kanske inte. Svårt när man inte är säker på om det är rätt person, haha.

Idag ska jag sova tidigt, jag lovar!
Nästa helg blir nog kul med. Lär ju sova aptidigt på fredag kväll om jag ska orka.
Upp och hålla träning på lördag morgon 09:00, alltså gå upp runt 07:00, som vanligt dock.
På kvällen blir det nog 18års fest så jag får väl sova middag så jag orkar det.
Och på söndag är det upp runt 06:00 senast, för att åka i väg och vara ansvarsfull på tävling med ungarna.
Undrar om det är vits att lägga sig den kvällen ens, kanske lika bra att stanna upp och knarka cola och dextrosol under dagen, och sova när jag kommer hem?
Lagom ansvarsfullt men... Det löser sig nog.

Ja det blir nog asbra!

/Katri
- glöm inte lyssna på until june nu för allt i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0