12:54

Jag har fruktansvärd tandvärk och vill bara åka hem nu, nu, nu. Men med tanke på förra veckan som innebar en dag i skolan så lär jag stanna kvar och vara duktig. Vet att jag kommer att behöva kompletera historie läxförhöret som jag hade i torsdags, det gick inte bra någonstans. Men jag får inte kompletera om jag inte går på workshops, men för tillfället har jag inget att jobba med så vad ska jag på en workshop att göra? Jag får inte ihop det. Får väl visa mig på styva linan på nästa uppdrag istället. Det är ju ändå världskrigen, de borde man ha lite koll på? Kanske, förhoppningsvis. Mediekommunikation som är nästa lektion, 14.45, suck. Och sen är det träning, som jag inte har något emot om dem är snälla, och bortsett från min tandverk ska väl det gå bra. Det är bara denna eviga väntan på världens tråkigaste lektion som är förjävlig.

Katri

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

ajdå, så jobbigt med tandvärk!

2008-04-07 @ 13:05:44
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0