12 April, 2008

Nu börjar tröttheten och bristen på sömn göra sig påmind. Det brukar vara så på lördagar, morgonen är hemsk, dagen är seg men känner inte av någon trötthet och kvällen blir bara hur seg som helst och då kommer tröttheten smygandes. På vardgar är det dock tvärt om så mycket som det går, då vill min hjärna vara uppe när det är läggdags, och sova när det är skol och koncentrationsdax.

Jag börjar lessna på allt, och mig själv. Känner mig hur rolig som helst denna lördag, alla lördagar! Eller inte? Jag känner mig kass mot Lollo som uppriktigt verkar vilja att jag ska komma över. Men jag orkar inte, men hon fyller ju år?! Fast hon är med pojken sin, och? Åhå suck, jag blir så trött på mig själv. Har ingen aning om vart grunden till alla mina tankar ligger och verkligen ingen aning om svaren på de frågor jag ställer mig själv. Jag är förvirrad, men jag är snäll i alla fall. Tror jag. Ibland. Jag har till exempel lovat att ringa Malin klockan 00:48 så att hon inte ska behöva gå rädd genom mörkret på väg från jobbet.

Jag är trött, det är inte nyttigt med jobb på lördagmornar! Eller kanske. Kvällen kunde blivit bra ikväll, eller slutat i katastrof. Nu slutar den bara vanligt och okej, inga risker. Fyfan vad tråkigt säger jag bara. Nej, någon gång blir det ändring jag lovar, jag är bara för trött för att orka bry mig.

Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0