12 April, 2008

Är på så sjukt bra humör, galet bra dag är det, än så länge. Inte världens roligaste träning kanske men inget större fel på den heller. Hemvägen efter egen träning och mat, var helt jag vet inte. Katri var i extas, full av överenergi och knarkade musik som aldrig förr, nej, snarare som många gånger förr. I vilket fall, det var bra. Gud, vilket humör. Jag vill ut och springa, hoppa, leka och sjunga. Med andra ord, fem år i just den här stunden hade inte vart fel någonstans! När vi åt höll jag dock på att svimma men efter lite koffein i colan så löste sig det finnemang, asbra! Dagens stora minus är däremot att det inte blir Håkan i kväll för min del. Har velat i flera veckor, månader? om jag vill gå eller inte, men nu vet jag svaret och då är pengarna så slut dom kan bli. Siba vill ju sälja sin biljett, så den kunde jag köppt och gått med Irma, Johanna och Robert, men nej. Jag och Helena träffade även en kille som hade en sittplatsbiljett att sälja för 100 små ynka jävla kronor! Men ännu en gång, nej. Han hade vart där sen fyra i morse och köade med de andra med filtar utanför scandinaviums ingång, så han var inte världens piggaste, där av priset på biljetten tänkte jag då? Haha nu är det jag som är trött och vet inte vad jag skriver.

Dagens tröttaste hitills får nog vara Matte ändå, han var till och med mer borta än jag är på morgonen efter tre timmars sömn. Skulle gå av vagnen och ser en person sitta och sova, notera att det var ändhållplats. Så jag vände blicken mot den här killen igen och såg att det var Matte! Väckte honom och sa hej typ, och småpratade lite, haha. Skulle inte förvåna mig om han inte minns det. Trött och borta, ja. Jag saknar honom faktiskt.

Idag fyller även våran Louise 18 hela år. Grattis på dig bästis!

Idag älskar vi Hästpojken och senaste albumet Caligula! Sjukt sjukt sjukt så sjukt in i helvetes bra!

Katri

Kommentarer
Postat av: malin

haha matte matte ?

2008-04-12 @ 16:08:41
URL: http://malinnyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0