00:43

ojoj, längesen jag satt uppe så här länge för att plugga, inte att rekomendera alls. Så mycket smartare att plugga på dagen och ta de där slapptimmarna i soffan efteråt, men jag lär mig aldrig! Nu har jag i allafall fått inskicad religionen som skulle vart inne idag, några minuter efter midnatt blev det dock men jag hoppas hon har överseende med detta. I morgon blir det till att fixa bilderna till fotouppdraget, och plugga stenhårt. Måste måste verkligen. Kommer väl sluta med att jag sitter ännu en natt. Temat för denna veckan verkar vara fel sömnrytm, eller för lite sömn. Klockan är dock inte överdrivet mycket än, så det ska väl gå bra om jag lägger mig strax. Ögonen går i kors, så det finns väl inte mycket att göra vaken ändå. Festival i år kanske det blir!!!! I hope so. I så fall Siesta i Hässleholm i slutet av maj. Mycket bra band dit som jag tvivlar på att jag kommer se annars med tanke på hur jävla kass jag är på att komma iväg på mindre spelningar med mindre band.

Sömn nu, snart. Godnatt
Katri

Kommentarer
Postat av: Anonym

=)

2008-04-18 @ 12:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0