00:10

Så där, klar med talet, nu känns det mycket bättre, om än långt ifrån bra eftersom jag måste hålla det också, men det blir nog bra! Annars har ju jag och malin lite tankar på att "råka" skada oss på väg till skolan, eller fiffla med språvagnen så att den spårar ur eller nåt liknande! Vi får väl se. Måste bara nämna att utan mina föräldrar hade jag aldrig någonsin klarat av skolan, och det känns inte jättebra egentligen. Jag vill ju kunna klara det själv, jag kan inte jämt ha min föräldrar bakom mig, inte jämt ha dem att falla tillbaka på, väl? Ännu en mycket bra låt upptäckte jag idag när jag gick igenom mitt musik bibliotek, okej väldigt många hittade jag faktiskt. Men en av dom är i alla fall Bad Cash Quartet - This night or next (Hittade ingen bättre länk men,.) - Lyssna och njut! Den blir bättre och bättre ju längre den får gå.

"No the sun won't shine here anymore
My blue, blue eyes is going with you"

Godnatt
Katri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0