00:06

Sådär, får väl  vara lite nöjd ändå. Skrivit klart essän (för några timmar sen dock), som jag i och för sig hade räknat med att göra klart i fredags tillsammans med två uppgifter till. Men bättre sent än aldrig? Och den blev ju i vilket fall klar i tid.

Nu ser jag bara fram emot i morgon och hoppas på att vädergubbarna har rätt. Jag har verkligen spetsat på att gå upp i morn och lägga mig och glassa på altanen några timmar, självklart med en del av plugget. Men är värmen och solen framme så känns det nog lättare. Förut sa SMHI att det skulle vara 20 grader och sol, nu står det att det ska vara 20 grader och moln. Jag väljer att inte tro på något av det, snarare en kompsomiss. 12-14 grader med både moln och sol. Kanske jag vet inte.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0