tAKiDA


TAKIDA - LISEBERGSHALLEN 29 SEPTEMBER 2007image2

jag och malin hjälpte min mor att jobba lite på frame idag, helt okej. och fribiljetter är inte helt fel :) sen efter lite film och "jobb" tog vi oss till lisebergshallen, utan någon som helst lust alls. men biljetterna var redan köppta. jag trode verkligen det skulle vara värdelöst och publiken, var fanns den?! men efter förbandet, (som jag för övrigt inte minns namnet på) som var helt okej, började det fyllas på och när det väl drog igång så var det oerhört mycket mer folk där. och jävlar, det var bra. tycker jag. hade nog dock varit roligare med ståplats. och hade dem kört låten give into me så hade jag vart ännu gladare. jag tycker det var bra, och ännu bättre eftersom jag kom dit, med huvudvärk och trötthet och ingen som helst konsertlust och noll förväntningar blev det ännu bättre.

inte en enda bra bild fick jag heller, som synes
hade inte vart helt fel med en system kamera och ett teleobjektiv, när vi ändå satt ner.
bilderna är tagna med alldeles för lång slutartid för att jag skulle få nåt annat än svart på bild
och därför det ser de ut som de gör, stadig på hand under en konnsert är inte mina starka sida.

sen så undrar jag om kan känna för mycket så att man inte känner någonting alls?
jag förstår inte, jag vill så gärna förstå mig själv
och herregud, ni anar inte vad jag vill kunna sätta ord på det och få förklara det för er.







jag älskar oss jag


skulle aldrig lämna dig, aldrig någonsin.
inte förrän du sagt att du inte vill ha mig i ditt liv,

minst 10 gånger. jag hoppas att det aldrig händer.
gud det finns inte ord för det. jag älskar dig malin nyman


katrimyramatildamelander

Kommentarer
Postat av: pys

haha bra bild :D

2007-10-01 @ 12:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0