självisk

jag är ledsen
jag älskar er
jag vill er inget annat äna allt gott
men era idiotiska problem
era idiotiska bråk
jag fattar att ni alla är sårade
riktigt sårade
men tänk efter
vad fan är det ni bråkar om egentligen
ni slösar bort all energi på det istället för att göra saken bättre

jag fattar att man tröttnar
det gör jag, tro mig. jag om någon.
men endå, dte känns så meningslöst och onödigt.
kan ni inte bara lösa det
bli vänner
och få allt som det var förr

jag fattar att det är jobbigt för er
men det är minst lika jobbigt för mig
jag ska lyssna och förstå
hålla med och säga att ni har rätt
jag ska höra allt från båda sidor
jag ska hålla med båda sidor
och jag ska aldrig någonsin säga något till den andra
jag orkar inte

skärp er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0