ja så är det

  1. jag orkar inte vara sjuk längre
  2. jag kan inte sluta tänka på dig. helvette! fattar seriöst inte varför?
  3. jag förstår mig inte på mina vänner, eller någon annan heller för den delen
  4. jag orkar inte bara sitta hemma! helvettes sjuk...
  5. håkan hellström var en jävla besvikelse
  6. JAG KAN INTE GRÅTA. låter sjukt men det är förjävligt!


mår som jag mår, håller mig inne idag och hoppas på bättre lycka till nästkommande dagar. ska ta itag med mina tankar och reda ut vad tusan som är vad, ta hjälp kanske? och jag tror jag ger upp det här med att försöka förstå med mina vänner, känns helt jävla ommöjligt, och det är ju ändå inte så att dom försöker förstå mig? som sagt stannar inne bara för att kunna gå ut senare, när jag förhoppningsvis frisknat till. konserten för en vecka sen var ett riktigt nerköp, men tur som det var, var det en gratisspelning. jag skulle så behöva gråta ut.....................

det här med att försöka förstå är inte längre min grej. jag ger upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0