ingenting

i morgon blir det till att investera i musik igen!!
kents nya singel ingenting som är sjukt bra, ja jag har fuskat genom nedladdning
skulle köppt den idag men tjurig och trött som jag var så glömde jag helt bort det

idag hade jag endast en lektion, och den ägde rum i ett fotolabb på valand
väldigt kul, men mitt tålamod och ego klarar inte av att behöva vänta så länge
och inte förstå någonting
nästa gång blir troligen roligare!
tralala jag har iallafall valt rätt inrikitning, känns bra.

i morn är det ännu en gång bara en lektion
den känns lite mindre nödvändig, historia i en halvtimme.
det tar längre tid att åka till skolan än att ha lektionen
vi får se :)



/katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0