behöver er

mår skit tralala, det går i perioder
men i perioderna brukar det alltid finns någon ljuspunkt. inte nu dessvärre

vart sjuk i två veckor och är frotfarande inte frisk
jag saknar min vän fruktansvärt mycket. jag fattar inte vad som händer med oss.
blir alltid så här.
samtidigt saknar jag alla min vänner, att få vara med dom samtidigt
det verkar helt omöjligt!
jag skulle verkligen behöva det, men nej.
sist gång var tjejmiddan här hemma hos mig, det var helt underbart
allt var bra. jag älskar er.
men det var också enda gången på två år typ
frågar någon mig om lyckligaste dagen nu, förtillfället så skulle jag nog säga att det var då.


iallafall har jag någolunda koll på musiken igen, känns bra
-enda positiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0