skor

jag mår dåligt när jag ser alla mina skor, sist jag räknade var det en bit över 30. ändå har jag aldrig några att använda, och jag gillar knappt några av dem. endå har jag kvar dom? jag vet inte varför men jag kan inte slänga dom. "det kan ju komma ett tillfälle då jag behöver just de skorna!" - inte!!
men jag mår verkligen dåligt av att se dem, känns så ondöigt, massa bortkastade pengar, och folk som har mindre men jag bara klagar.

jag är ganska trött på att höra folk som pratar om vissa saker och inte tror att något kan förändras, att världen kommer se ut lika dan endå, hur mycket vi än försöker och att vi därför borde leva generöst mot oss själva och spendera spendera spendera. jag kan inte klaga på folk som gör det, jag gör det med, men det jag klagar på är folk som säger det, som inte ens tror, och skulle köpa sig 10 hus fulla med kläder om de blev rika. jag gillar inte tänkesättet bara, trots det lever jag inte som jag lär.


katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0