onsdag

ja då ligger man hemma och hostar sönder lungorna igen,
var i skolan igår, men borde nog inte vart det. så idag är jag hemma precis som i måndags. försöker få ordning på multimediauppgiften, flash och dreamweaver, det blir inte som jag vill. när (om) jag blir klar med detta ska jag försöka mig på uppgiften i medikunskap, sen historieanalysen och psykologiuppdraget. hallelulija!
nån gång därimellan ska jag väl få i mig lite mat också.

jag har ju bestämt att börja träna igen, det sägs också att det är lättare att hålla sig frisk då.. men man ska samtidigt inte träna när man är sjuk. så när fan ska jag träna?
det var inte väldigt länge sen jag var hemma en hel veka från skolan på grund av det samma som nu... hur blir man frisk?


katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0