onsdag kväll

det där med plugg gick inte helt bra.
var ju tränarutbildning idag som jag helt glömt bort, och fick springa till efter Fridas påminnelse...
iallafall så var det en väldigt bra kurs, trevlig och givande. och den gjorde faktiskt att allt känns mycket lättare med träningen, lite nya idéer till barnen som är jobbigast osv. givande helt enkelt. den gav mig också mycket andra tankar och nya perspektiv på saker och ting och livet i allmänhet känns för tillfället mycket bättre.
trevliga människor också, folket på kursen var hela lördagsteamet
(katri frida pernilla linnéa andrea fred och lehel) +tre andra jag inte kände.
värd kväll var det lätt.

orkar du så är första låten (Finally) väldigt bra: http://www.myspace.com/dynamicromance
why can't you see the way I look at you... osv

nu ska jag väl ännu en gång försöka plugga lite!



och föresten är mina föräldrar hemma nu igen, det tycker vi om.
en stund iallafall! :)
god lasagne väntade när jag kom hem.


// katrimyramatilda - med glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0