onsdag kväll

sitter här nu och våndas över allt plugg, gjort en hel del i dreamweaver och flash iaf, bara en massa annat kvar!
det fanns en liten stund på dagen i dag som jag kände mig frisk, 1 eller två timmar typ..
nu har jag jätteont igen, i halsen som jag hade när jag vaknade men också fruktansvärt ont i lungorna av allt hostande (till och från) och ont ungefär där hjärtat borde sitta, vet dock inte vad det är som gör ont men det är inte kul iallafall. och andningen känns tilltäppt, inte i näsan utan nån stans efter att luften kommit in så tar det stopp. kanske för en gångs skull borde göra som mina föräldrar tycker; gå till läkarn. men jag orkar verkligen inte sitta på akuten i timmar bara för att få höra att det gå röver eller nåt sånt. förhoppningsvis. och jag måste plugga, dock så pluggar jag endå inte för att det gör ont....... får se hur jag gör i morgon.


katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0