måndag

jag ligger hemma ännu en måndag, känns inte helt bra, känner mig värdelöst.
har nya tankar på att börja sköta mig i skolan osv, men det får bli efter lovet.
hörde ett samtal på träningen i lördags, ett samtal som fick mig inspirerad, så nu ännu en gång, ta tag i det.

jag kan knappt andas, eller andas går ju men det gör ont
riktigt ont i lungorna/hjärat? ingen aning men det gör ont. inte psykiskt utan fysikt
borde åka till läkarn idag, som jag tänkte hela förra veckan men jag orkar inte
och jag vill inte missa ännu en träning idag, jag behöver komma ut och jag behöver pengarna..

jag saknar mina föräldrar nu faktiskt, skönt att vara utan dem, samtidigt inte alls.
hade de vart hemma nu så hade de tvingat mig till skolan och/eller läkarn
önskar de kunde göra det, vill att de ska komma hem nu.

dock inte på grun av detta jag är hemma från början.
mådde riktigt illa när jag vaknade osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0