måndag

inte världens bästa dag precis
skippade svenskaprovet, skulle fota innan jag kom iväg till skolan - gick inte bra alls, har inte ens satt rullen i kameran, när jag väl skulle gå hemifrån var nycklarna borta och väskan vägde alldeles för mycket. missade bussen - sprang till spårvagnen men missade den också. kom dock inte för sent. självklart var också batteriet i telefonen slut. sen åkte jag hem dumpade datorn och åt på 10 minuter för att sedan ta mig till bussen till kärra för att träna småbarnen. men trots mat i magen och en lättare väska, och även lyckan att hitta mina nycklar blev det inte alls bättre. Första gruppen var så jävla bråkig, de har aldrig varit så jobbiga och jag kände mig jättegapig och elak. nästa grupp gick dock lite bättre men inte helt bra den heller. nu har jag blåsor i händerna från att ha dragit upp dem jävla linorna ur vattnet. (ni vet dem som är mellan banorna, som är typ blåvitrödgula)
jag hatar måndagar, men i morgon är det tisdag och vår älskade lärare rickard har flyttat vår lektion så vi börjar 11 istället för halv 9. underbart!

nu väntar jag bara på att mamma eller pappa ska komma hem och laga mat åt mig så att jag kan sova sen, ja jag är väldigt lat idag, och utmattad.
måste fota med, har en liten idé får se om jag orkar genomföra den och om den blir bra.
nu ska jag maila kansliet på s02 och fråga hur det kommer sig att "mina barn" inte fått sina inbetalningskort, så att jag kan meddela deras föräldrar nästa vecka
tjao



katrimyramatildamelander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0