måndag och jag är trött som ett svin!

träningen gick bra. hade båda grupperna ensam. emelie var sjuk :/
kändes dock ganska skönt att vara ensam, känner inte lika stor press på mig då.. döremot var det ganska jobbigt, spec första gruppen, dem har blvit många och lite bråkiga, men det löste sig och gick ganska bra det med!
andra gruppen hade jag inga planer för eftersom det är emelie som sköter den, så det blev lite slappt. men de lärde sig bröstsim! jättebra allihop faktiskt. med huvudet under vattnet och sträckta armar och ben och allt. vändningarna gick också ganska bra, tralala  känns lite bra att dem lär sig trots att det ibland är slappt och jag är okoncentrerad och helt tom i  huvudet! :D

eftersom jag inte vill vara ensam så kommer min vän irma till mig snart :)
eller jag ska möta henne, ska köpa lite frukt!
fast jag hade nog klarat att vara ensam nu när jag tänker efter... kändes värre innan
min helvettes dag blev ganska bra endå. det var bra att jag orkade iväg å träna dom små söta :)

myra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0